Ποια είναι τα θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα του ανθρώπου; Που ξεκινάει το δικαίωμα του συμπολίτη μας να εκφράζεται ελεύθερα ανάμεσα μας και που τελειώνει;
Για να γίνει κατανοητή η διαφορά της ελευθερίας από την ασυδοσία δίνουμε το παρακάτω παράδειγμα:
-"απαπα δεν μου αρέσουν καθόλου οι εβραίοι, είναι γαμψομύτηδες και τσιγκούνηδες, μέχρι και τις πενταροδεκάρες μαζεύουν απ΄το δρόμο, μακρυά!"
-"οι Εβραίοι είναι πληγή της ανθρωπότητας, πρέπει να αφανιστούν, μας ελέγχουν υπογείως, μας παίρνουν τις δουλειές, καλά τους έκανε ο Χίτλερ"
Έτσι λοιπόν είμαστε σε θέση τώρα να αναγνωρίσουμε την Δημοκρατική έκφραση, όσο κι αν δεν μας αρέσει και δεν συμφωνούμε, από την Ρητορική Μίσους.
Πόσοι Ομοφυλόφιλοι έχουνε δεχτεί επιθέσεις από ανθρώπους που συμπαρασύρθηκαν από την Ρητορική Μίσους, είτε της Εκκλησίας, είτε της Αστυνομίας και των ΜΜΕ είτε της Ακροδεξιάς σήμερα;
Φυσικά και όλοι μας θα θέλαμε να εκφραζόμασταν όπως γουστάρουμε, αλλά μάλλον επειδή είμαστε εγωιστές δεν έχουμε σκεφτεί τα λόγια μας σε τι είδους αυτιά καταλήγουν και πως ερμηνεύονται, ούτε συνειδητοποιούμε πόσο κακό μπορεί να προκαλέσουμε, αφού ποτέ δεν προσπαθούμε να μπούμε στη θέση του άλλου.
Ο αράπης δεν δέχεται να τον αποκαλέσει ένας λευκός "νέγρο", ο ένας τον άλλον όμως όταν τσακώνονται, fuck you niggar λένε και βρίζονται κάπως έτσι. Πολλές φορές μάλιστα θα ακούσεις έναν έγχρωμο, έναν μαύρο (ή όπως αλλιώς πρέπει να τον πούμε) που ανήκει σε μια παρέα να τσακώνεται με έναν άλλο έγχρωμο μιας άλλης παρέας και να λέει "άσε τους λευκούς μου ήσυχους, οι δικοί μου λευκοί είναι μάγκες, οι δικοί σου είναι μπάζα!".
Ο άνθρωπος είναι και συμφεροντολόγος στη φύση του, πως να το κάνουμε;
Όπου τον συμφέρει και τον βολεύει και του γουστάρει και του αρέσει γίνεται ρατσιστής και σεξιστής, τόσο με τον ίδιο του τον εαυτό, όσο και με τη γκόμενα του ή τον φίλο του ή τον εχθρό του και αυτοπροσδιορίζεται και αυτοσαρκάζεται και ενισχύει έτσι την στερεοτυπική του εικόνα.
Ας σκεφτούμε επίσης πως μπορείς να πετάς όποια μαλακία θέλεις αλλά τουλάχιστον μάθε να τη ξεστομίζεις και λίγο χαριτωμένα!
Ένα ακόμα παράδειγμα αποτελούν οι Τρανς ή όπως είναι ο επιστημονικός όρος Διεμφυλικές που χρησιμοποιείται ουσιαστικά για το θεσμικό νταραβέρι.
Προσωπικά σαν γυναίκες τις βλέπω, μπορεί καμιά φορά κάποιες τρομάζουν κι εμένα, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να τις αποκαλέσω με αντρικό όνομα ή βρισιά.
Οι τρανσέξουαλ μεταξύ τους όταν τσακώνονται η μια θα γυρίσει να πει στην άλλη "εγώ μωρή τα έκοψα, είμαι γυναίκα πια, δεν έχω δυο αρχίδια να κρέμονται κάτω απ΄τα φουστάνια" και η άλλη θα της πεί "άσε μας ρε Παπαδόπουλε, μια κοψοψωλού είσαι που τρελάθηκε μετά την εγχείρηση και δεν μπορεί να χύσει"
Αυτά μπορούν να τα λένε μεταξύ τους εσύ σαν τρίτος και μη όντας τρανς άτομο δεν μπορείς να τις αποκαλείς με τα πρωταρχικά ανδρικά τους ονόματ. Όταν εσύ είσαι πολιτικός φορέας όμως ή αναγνωρίσιμος ή κατέχεις δημόσιο βήμα θα πρέπει να συνετιστείς και να μάθεις να λες "άτομα που έχουν προχωρήσει σε διόρθωση φύλου" όχι "κοίτα κάτι πούστηδες που κόψανε τον πούτσο τους και φόρεσαν φουστάνια".
Αυτό δεν είναι υποκριτικό, από τη στιγμή που δεν γνωρίζεσαι προσωπικά μάλιστα, σε μια υποτίθεται πολιτισμένη κοινωνία, οι κανόνες συμπεριφοράς η ευγένεια και η καλή διάθεση και ίσως και η κατανόηση είναι άγραφοι νόμοι και απαραίτητα συστατικά για μια ομαλή κι αρμονική συνύπαρξη.
Υποκριτικό είναι να είσαι Μητροπολίτης και Δέσποτας και να ομιλείς δημόσια κατά των Ομοφυλοφίλων αποκαλώντας τους ανώμαλους κλπ την ώρα που από Αρχιμανδρίτες μέχρι παπάδες της γειτονιάς είναι φανερά ομοφυλόφιλοι και μάλιστα πλειοψηφία μέσα στην άγια εκκλησία σου!
Ένα καλό παράδειγμα είναι το βρισίδι που ρίχνεις στη μάνα σου, ένας θεός ξέρει τι έχει ακούσει αυτή η μάνα, αλλά εσύ φυσικά θες να σκοτώσεις όποιον σου τη βρίσει!
Η επεξεργασία των μηνυμάτων διαφέρει σε κάθε άνθρωπο, αν λοιπόν υπάρχει πρόβλημα στην παιδεία ενός λαού ή μιας ομάδας, καλή ώρα των παρανοϊκών που συνωμοσιολογούν περί Κομμουνιστών, Εβραίων και Οικογένειας Ροκφέλερ, τότε οι νόμοι είναι αυτοί που πρέπει να κατευθύνουν τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του, όσο και να τον προστατεύουν από το να κάνει κακό στον εαυτό του ή στους γύρω του.
Εφόσον λοιπόν οι Ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να εκφράζονται ακόμη ελεύθερα, αποτελώντας ταμπού, για ποιό λόγο να μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα όσοι τους κατηγορούν και μάλιστα με πολύ πιο χυδαίο τρόπο;
Τι είδους δημοκρατία είναι αυτή που ενισχύεται μονάχα η μια πλευρά;
Για ποιό λόγο να περπατάει ανενόχλητος ο Ναζιστής της γειτονιάς και όχι και η Φτερού της γειτονιάς;
Η Χρυσή Αυγή έδωσε συγχαρητήρια στον πρόεδρο της Ρωσίας επειδή επέβαλε νομικές κυρώσεις-απαγορεύσεις σε όλους τους πολίτες που θα διαφήμιζαν οτιδήποτε είχε να κάνει με την ομοφυλοφιλία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην γευτεί και η ίδια η Χρυσή Αυγή τη δύναμη των ιδεών της πάνω της; Για ποιο λόγο να μην απαγορευτεί και η οποιαδήποτε αναφορά στη Ναζιστική Συμμορία;
Εφόσον λοιπόν μπορούν, όλοι αυτοί οι αντιδημοκράτες, να λένε ό,τι θέλουν γιατί να τους φερόμαστε δημοκρατικά και να τους αφήνουμε ελεύθερους να εκφράζονται όταν κατηγορούν εμάς που διεκδικούμε ίσα δικαιώματα στην έκφραση, όσο ακραία και αν τη θεωρούν.
Η υποκρισία βεβαίως είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών θιασωτών ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Απαιτούμε λοιπόν κι εμείς να μειωθούν δραστικά τα παράβολα για μηνυτήριες αναφορές σε όσους ασκούν Ρητορική Μίσους εναντίον μας, εφόσον δεν μπορεί να μας προστατεύει ο νόμος αυτόματα, λόγω Δημοκρατίας, να μας δίνεται τουλάχιστον η δυνατότητα να υπερασπιζόμαστε την ακεραιότητα μας εντός νομικών πλαισίων φιλικών προς την τσέπη μας.
Όσον αφορά την εξομοίωση των "δύο άκρων":
Οι "κακοί" Αναρχικοί δεν συμμετέχουν στις εκλογές, δέχονται κυρωσεις ενώ κάποιοι τους ταυτίζουν με την άκρα δεξιά, άρα για ποιο λόγο και οι αντίστοιχοι ακροδεξιοί να συμμετέχουν στις εκλογές όταν υποστηρίζουν φανερά τις Ναζιστικές ιδέες και ονειρο-πωλούν μια ωραιοποιημένη Χούντα;
Προφανώς λοιπόν αυτή η θεωρία των δύο άκρων είναι για άλλη μια φορά το σκαλοπάτι υπερ του Ναζισμού και του Σκοταδισμού. Υπερ των πουριτανών που αν κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα θα αντικρίσεις απίστευτα αίσχη. Είναι η δικαιολογία των ψευτοδημοκρατών και νεοφιλελεύθερων για να δικαιολογήσουν την ανικανότητα τους και την απραξία τους απέναντι στη Ναζιστική Συμμορία. Δεν είναι τυχαίο που στη Ναζιστική Γερμανία, εκείνοι που δεν ήταν Ναζιστές αλλά ούτε και πολέμιοι αυτής, έπιασαν τις δουλειές και τα σπίτια των δολοφονημένων Εβραίων. Ούτε είναι τυχαίο που οι εργοδότες και εργοστασιάρχες συμμάχησαν έμμεσα με τους Ναζί, ενώ βέβαια με την Αριστερά που διεκδικούσε εργατικά δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους και πολίτες του κράτους είχανε συνεχείς συγκρούσεις.
Προφανώς οι υποτιθέμενοι Κεντρώοι δεν έχουνε ταξιδέψει με τον Ηλεκτρικό οπότε δεν θα τους έτυχε να εισβάλει μια ομάδα τραμπούκων με μπλουζάκια Χρυσής Αυγής και να επιτήθεται σε αδερφές και πακιστανούς... Προφανώς θεωρούν πως το να διεκδικείς τα δικαιώματα σου στην εργασία, να μην σε ακούει κανείς και να καταλήγεις να καις τράπεζες, είναι το ίδιο με το να σκοτώνεις στο ξύλο μετανάστες ένα ωραίο πρωί. Προφανώς είναι και ανιστόρητοι όλοι αυτοί οι Κεντρώοι οπότε απορώ γιατί τα βάζουν με την Ρεπούση.
Σε λίγο θα συγκρίνουν την Παρισινή Κομμούνα με την Νύχτα των Κρυστάλλων.
Προφανώς κάποιοι ζείτε στην κοσμάρα σας και δεν έχετε αντιμετωπίσει ποτέ τη βία, ή απλώς καθίσατε και φάγατε το ξύλο αδιαμαρτύρητα σκεπτόμενοι πως σε καμιά δεκαριά χρόνια θα δικαιωθείτε στα Ελληνικά Δικαστήρια!
Αν σας φτάνει να γίνετε πρωθυπουργοί αλλά να κρατάτε κρυφό τον σεξουαλικό σας προσανατολισμό, όπως ο αείμνηστος Καραμανλής, είστε σε κακό δρόμο, για την εποχή μας, μιας που μέσα στη βόλεψη σας δεν αντιλαμβάνεστε ή δεν σας ενδιαφέρει που θα συνεχίσουν κάποιοι να σας ταυτίζουν με την Πουστιά κι αν δεν κάνετε παιδιά σκεφτείτε τουλάχιστον τις επόμενες γενιές το πόσο καλύτερα θα είναι αν ζούνε ελεύθερες. Πάρτε θέση και μην σκέφτεστε ότι "προκαλείτε" την υπόλοιπη κοινωνία με το θράσος σας, το θράσος το έχουνε αυτοί που προσπαθούν να μας καταπιέζουν επειδή φοβούνται τη σκιά τους.
Εδώ η Μαύρη Λίστα των Ομοφοβικών/Τρανσοφοβικών Επιθέσεων
Για να γίνει κατανοητή η διαφορά της ελευθερίας από την ασυδοσία δίνουμε το παρακάτω παράδειγμα:
-"απαπα δεν μου αρέσουν καθόλου οι εβραίοι, είναι γαμψομύτηδες και τσιγκούνηδες, μέχρι και τις πενταροδεκάρες μαζεύουν απ΄το δρόμο, μακρυά!"
-"οι Εβραίοι είναι πληγή της ανθρωπότητας, πρέπει να αφανιστούν, μας ελέγχουν υπογείως, μας παίρνουν τις δουλειές, καλά τους έκανε ο Χίτλερ"
Έτσι λοιπόν είμαστε σε θέση τώρα να αναγνωρίσουμε την Δημοκρατική έκφραση, όσο κι αν δεν μας αρέσει και δεν συμφωνούμε, από την Ρητορική Μίσους.
Πόσοι Ομοφυλόφιλοι έχουνε δεχτεί επιθέσεις από ανθρώπους που συμπαρασύρθηκαν από την Ρητορική Μίσους, είτε της Εκκλησίας, είτε της Αστυνομίας και των ΜΜΕ είτε της Ακροδεξιάς σήμερα;
Φυσικά και όλοι μας θα θέλαμε να εκφραζόμασταν όπως γουστάρουμε, αλλά μάλλον επειδή είμαστε εγωιστές δεν έχουμε σκεφτεί τα λόγια μας σε τι είδους αυτιά καταλήγουν και πως ερμηνεύονται, ούτε συνειδητοποιούμε πόσο κακό μπορεί να προκαλέσουμε, αφού ποτέ δεν προσπαθούμε να μπούμε στη θέση του άλλου.
Ο αράπης δεν δέχεται να τον αποκαλέσει ένας λευκός "νέγρο", ο ένας τον άλλον όμως όταν τσακώνονται, fuck you niggar λένε και βρίζονται κάπως έτσι. Πολλές φορές μάλιστα θα ακούσεις έναν έγχρωμο, έναν μαύρο (ή όπως αλλιώς πρέπει να τον πούμε) που ανήκει σε μια παρέα να τσακώνεται με έναν άλλο έγχρωμο μιας άλλης παρέας και να λέει "άσε τους λευκούς μου ήσυχους, οι δικοί μου λευκοί είναι μάγκες, οι δικοί σου είναι μπάζα!".
Ο άνθρωπος είναι και συμφεροντολόγος στη φύση του, πως να το κάνουμε;
Όπου τον συμφέρει και τον βολεύει και του γουστάρει και του αρέσει γίνεται ρατσιστής και σεξιστής, τόσο με τον ίδιο του τον εαυτό, όσο και με τη γκόμενα του ή τον φίλο του ή τον εχθρό του και αυτοπροσδιορίζεται και αυτοσαρκάζεται και ενισχύει έτσι την στερεοτυπική του εικόνα.
Ας σκεφτούμε επίσης πως μπορείς να πετάς όποια μαλακία θέλεις αλλά τουλάχιστον μάθε να τη ξεστομίζεις και λίγο χαριτωμένα!
Ένα ακόμα παράδειγμα αποτελούν οι Τρανς ή όπως είναι ο επιστημονικός όρος Διεμφυλικές που χρησιμοποιείται ουσιαστικά για το θεσμικό νταραβέρι.
Προσωπικά σαν γυναίκες τις βλέπω, μπορεί καμιά φορά κάποιες τρομάζουν κι εμένα, αλλά μου είναι πολύ δύσκολο να τις αποκαλέσω με αντρικό όνομα ή βρισιά.
Οι τρανσέξουαλ μεταξύ τους όταν τσακώνονται η μια θα γυρίσει να πει στην άλλη "εγώ μωρή τα έκοψα, είμαι γυναίκα πια, δεν έχω δυο αρχίδια να κρέμονται κάτω απ΄τα φουστάνια" και η άλλη θα της πεί "άσε μας ρε Παπαδόπουλε, μια κοψοψωλού είσαι που τρελάθηκε μετά την εγχείρηση και δεν μπορεί να χύσει"
Αυτά μπορούν να τα λένε μεταξύ τους εσύ σαν τρίτος και μη όντας τρανς άτομο δεν μπορείς να τις αποκαλείς με τα πρωταρχικά ανδρικά τους ονόματ. Όταν εσύ είσαι πολιτικός φορέας όμως ή αναγνωρίσιμος ή κατέχεις δημόσιο βήμα θα πρέπει να συνετιστείς και να μάθεις να λες "άτομα που έχουν προχωρήσει σε διόρθωση φύλου" όχι "κοίτα κάτι πούστηδες που κόψανε τον πούτσο τους και φόρεσαν φουστάνια".
Αυτό δεν είναι υποκριτικό, από τη στιγμή που δεν γνωρίζεσαι προσωπικά μάλιστα, σε μια υποτίθεται πολιτισμένη κοινωνία, οι κανόνες συμπεριφοράς η ευγένεια και η καλή διάθεση και ίσως και η κατανόηση είναι άγραφοι νόμοι και απαραίτητα συστατικά για μια ομαλή κι αρμονική συνύπαρξη.
Υποκριτικό είναι να είσαι Μητροπολίτης και Δέσποτας και να ομιλείς δημόσια κατά των Ομοφυλοφίλων αποκαλώντας τους ανώμαλους κλπ την ώρα που από Αρχιμανδρίτες μέχρι παπάδες της γειτονιάς είναι φανερά ομοφυλόφιλοι και μάλιστα πλειοψηφία μέσα στην άγια εκκλησία σου!
Ένα καλό παράδειγμα είναι το βρισίδι που ρίχνεις στη μάνα σου, ένας θεός ξέρει τι έχει ακούσει αυτή η μάνα, αλλά εσύ φυσικά θες να σκοτώσεις όποιον σου τη βρίσει!
Η επεξεργασία των μηνυμάτων διαφέρει σε κάθε άνθρωπο, αν λοιπόν υπάρχει πρόβλημα στην παιδεία ενός λαού ή μιας ομάδας, καλή ώρα των παρανοϊκών που συνωμοσιολογούν περί Κομμουνιστών, Εβραίων και Οικογένειας Ροκφέλερ, τότε οι νόμοι είναι αυτοί που πρέπει να κατευθύνουν τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του, όσο και να τον προστατεύουν από το να κάνει κακό στον εαυτό του ή στους γύρω του.
Εφόσον λοιπόν οι Ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να εκφράζονται ακόμη ελεύθερα, αποτελώντας ταμπού, για ποιό λόγο να μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα όσοι τους κατηγορούν και μάλιστα με πολύ πιο χυδαίο τρόπο;
Τι είδους δημοκρατία είναι αυτή που ενισχύεται μονάχα η μια πλευρά;
Για ποιό λόγο να περπατάει ανενόχλητος ο Ναζιστής της γειτονιάς και όχι και η Φτερού της γειτονιάς;
Η Χρυσή Αυγή έδωσε συγχαρητήρια στον πρόεδρο της Ρωσίας επειδή επέβαλε νομικές κυρώσεις-απαγορεύσεις σε όλους τους πολίτες που θα διαφήμιζαν οτιδήποτε είχε να κάνει με την ομοφυλοφιλία.
Για ποιο λόγο λοιπόν να μην γευτεί και η ίδια η Χρυσή Αυγή τη δύναμη των ιδεών της πάνω της; Για ποιο λόγο να μην απαγορευτεί και η οποιαδήποτε αναφορά στη Ναζιστική Συμμορία;
Εφόσον λοιπόν μπορούν, όλοι αυτοί οι αντιδημοκράτες, να λένε ό,τι θέλουν γιατί να τους φερόμαστε δημοκρατικά και να τους αφήνουμε ελεύθερους να εκφράζονται όταν κατηγορούν εμάς που διεκδικούμε ίσα δικαιώματα στην έκφραση, όσο ακραία και αν τη θεωρούν.
Η υποκρισία βεβαίως είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών θιασωτών ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Απαιτούμε λοιπόν κι εμείς να μειωθούν δραστικά τα παράβολα για μηνυτήριες αναφορές σε όσους ασκούν Ρητορική Μίσους εναντίον μας, εφόσον δεν μπορεί να μας προστατεύει ο νόμος αυτόματα, λόγω Δημοκρατίας, να μας δίνεται τουλάχιστον η δυνατότητα να υπερασπιζόμαστε την ακεραιότητα μας εντός νομικών πλαισίων φιλικών προς την τσέπη μας.
Όσον αφορά την εξομοίωση των "δύο άκρων":
Οι "κακοί" Αναρχικοί δεν συμμετέχουν στις εκλογές, δέχονται κυρωσεις ενώ κάποιοι τους ταυτίζουν με την άκρα δεξιά, άρα για ποιο λόγο και οι αντίστοιχοι ακροδεξιοί να συμμετέχουν στις εκλογές όταν υποστηρίζουν φανερά τις Ναζιστικές ιδέες και ονειρο-πωλούν μια ωραιοποιημένη Χούντα;
Προφανώς λοιπόν αυτή η θεωρία των δύο άκρων είναι για άλλη μια φορά το σκαλοπάτι υπερ του Ναζισμού και του Σκοταδισμού. Υπερ των πουριτανών που αν κοιτάξεις από την κλειδαρότρυπα θα αντικρίσεις απίστευτα αίσχη. Είναι η δικαιολογία των ψευτοδημοκρατών και νεοφιλελεύθερων για να δικαιολογήσουν την ανικανότητα τους και την απραξία τους απέναντι στη Ναζιστική Συμμορία. Δεν είναι τυχαίο που στη Ναζιστική Γερμανία, εκείνοι που δεν ήταν Ναζιστές αλλά ούτε και πολέμιοι αυτής, έπιασαν τις δουλειές και τα σπίτια των δολοφονημένων Εβραίων. Ούτε είναι τυχαίο που οι εργοδότες και εργοστασιάρχες συμμάχησαν έμμεσα με τους Ναζί, ενώ βέβαια με την Αριστερά που διεκδικούσε εργατικά δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους και πολίτες του κράτους είχανε συνεχείς συγκρούσεις.
Προφανώς οι υποτιθέμενοι Κεντρώοι δεν έχουνε ταξιδέψει με τον Ηλεκτρικό οπότε δεν θα τους έτυχε να εισβάλει μια ομάδα τραμπούκων με μπλουζάκια Χρυσής Αυγής και να επιτήθεται σε αδερφές και πακιστανούς... Προφανώς θεωρούν πως το να διεκδικείς τα δικαιώματα σου στην εργασία, να μην σε ακούει κανείς και να καταλήγεις να καις τράπεζες, είναι το ίδιο με το να σκοτώνεις στο ξύλο μετανάστες ένα ωραίο πρωί. Προφανώς είναι και ανιστόρητοι όλοι αυτοί οι Κεντρώοι οπότε απορώ γιατί τα βάζουν με την Ρεπούση.
Σε λίγο θα συγκρίνουν την Παρισινή Κομμούνα με την Νύχτα των Κρυστάλλων.
Προφανώς κάποιοι ζείτε στην κοσμάρα σας και δεν έχετε αντιμετωπίσει ποτέ τη βία, ή απλώς καθίσατε και φάγατε το ξύλο αδιαμαρτύρητα σκεπτόμενοι πως σε καμιά δεκαριά χρόνια θα δικαιωθείτε στα Ελληνικά Δικαστήρια!
Αν σας φτάνει να γίνετε πρωθυπουργοί αλλά να κρατάτε κρυφό τον σεξουαλικό σας προσανατολισμό, όπως ο αείμνηστος Καραμανλής, είστε σε κακό δρόμο, για την εποχή μας, μιας που μέσα στη βόλεψη σας δεν αντιλαμβάνεστε ή δεν σας ενδιαφέρει που θα συνεχίσουν κάποιοι να σας ταυτίζουν με την Πουστιά κι αν δεν κάνετε παιδιά σκεφτείτε τουλάχιστον τις επόμενες γενιές το πόσο καλύτερα θα είναι αν ζούνε ελεύθερες. Πάρτε θέση και μην σκέφτεστε ότι "προκαλείτε" την υπόλοιπη κοινωνία με το θράσος σας, το θράσος το έχουνε αυτοί που προσπαθούν να μας καταπιέζουν επειδή φοβούνται τη σκιά τους.
Εδώ η Μαύρη Λίστα των Ομοφοβικών/Τρανσοφοβικών Επιθέσεων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σώσον, Κύριε, τον λαόν Σου και ευλόγησον την κληρονομίαν Σου, νίκας τοις βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος...