Δυστυχώς 50 χρόνια μετά, η εταιρία της Barbie συνεχίζει να διατηρεί τα στερεότυπα. Αν και αρκετοί από εμάς μικροί αντισταθήκαμε, αναγκάσαμε τους συγγενείς μας να μας αγοράσουν κούκλες ultrahair barbie ή την Ariel της disney, για να παίζουμε, αδιαφορώντας επιδεικτικά για το κακό υποκατάστατο του actionman.
Η συνεργασία της Ιταλικής Moschino με την Mattel της Barbie, από τον Οκτώβρη έσπασε ρεκόρ, αφού ξεπουλήθηκαν τα περισσότερα κομμάτια από την πρώτη μέρα. Όμως το περίφημο διαφημιστικό, όπου υποτίθεται η εταιρία παιχνιδιών χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα αγοράκι, δεν αποτελεί επίσημη παραγωγή.
Τα εύσημα ανήκουν αποκλειστικά στον creative director Jeremy Scott, ο οποίος δημιούργησε μια διαφήμιση με αναφορά στην δεκαετία του 1980, γιαυτό και αναρτήθηκε εξαρχής στην σελίδα του youtube της Μoschino και ΟΧΙ την επίσημη της Barbie!Ο δημιουργός ήθελε με αυτόν τον τρόπο να προχωρήσει σε μια δήλωση/statement, όσον αφορά τα στερεότυπα των φύλων και την προσπάθεια απόκρουσης της αισθητικής που επιβάλουν, όπως και να τονιστεί η συντηρητική κουλτούρα που καλλιεργείται, ενάντια στην ελεύθερη έκφραση των παιδιών, που θέτει κανόνες και επιβάλει τις κούκλες για τα κορίτσια και τα όπλα για τα αγόρια.
Μια εμπνευσμένη λοιπόν διαφήμιση, που η Mattel δυστυχώς εξήγησε επισήμως πως πρόκειται για ένα "fauxmercial".
Το δυστύχημα είναι πως τα συγχαρητήρια τα έλαβε μονάχα η εταιρία της Barbie, που δεν φαίνεται να άλλαξε μυαλά.
Η συνεργασία της Ιταλικής Moschino με την Mattel της Barbie, από τον Οκτώβρη έσπασε ρεκόρ, αφού ξεπουλήθηκαν τα περισσότερα κομμάτια από την πρώτη μέρα. Όμως το περίφημο διαφημιστικό, όπου υποτίθεται η εταιρία παιχνιδιών χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα αγοράκι, δεν αποτελεί επίσημη παραγωγή.
Τα εύσημα ανήκουν αποκλειστικά στον creative director Jeremy Scott, ο οποίος δημιούργησε μια διαφήμιση με αναφορά στην δεκαετία του 1980, γιαυτό και αναρτήθηκε εξαρχής στην σελίδα του youtube της Μoschino και ΟΧΙ την επίσημη της Barbie!Ο δημιουργός ήθελε με αυτόν τον τρόπο να προχωρήσει σε μια δήλωση/statement, όσον αφορά τα στερεότυπα των φύλων και την προσπάθεια απόκρουσης της αισθητικής που επιβάλουν, όπως και να τονιστεί η συντηρητική κουλτούρα που καλλιεργείται, ενάντια στην ελεύθερη έκφραση των παιδιών, που θέτει κανόνες και επιβάλει τις κούκλες για τα κορίτσια και τα όπλα για τα αγόρια.
Μια εμπνευσμένη λοιπόν διαφήμιση, που η Mattel δυστυχώς εξήγησε επισήμως πως πρόκειται για ένα "fauxmercial".
Το δυστύχημα είναι πως τα συγχαρητήρια τα έλαβε μονάχα η εταιρία της Barbie, που δεν φαίνεται να άλλαξε μυαλά.
Caesars Casino | DrmCD
ΑπάντησηΔιαγραφήPlay the 울산광역 출장마사지 hottest games at 군산 출장안마 Caesars Casino, including blackjack, roulette, poker, 안동 출장마사지 bingo, 익산 출장마사지 and more 충청북도 출장안마 at one of the world's most renowned casinos!