Τι κοινό έχουν ένας Πυγμάχος με έναν Μπασκετμπολίστα;

Από την μια ο Orlando Cruz πυγμάχος από το Πουέρτο Ρίκο και από την άλλη ο μαύρος NBA player  Jason Collins, βγήκαν μαχητικά και δήλωσαν περήφανα πως είναι gay άντρες. Άραγε να ΄χουνε σχέσεις και δεν βγήκαν ραντεβού ακόμα οι δυό τους;

Ενας επαγγελματίας πυγμάχος, που συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000 για το Πουέρτο Ρίκο έσπασε ένα μεγάλο ταμπού αφού παραδέχθηκε πως είναι γκέι. Η ενέργεια του 31χρονου Ορλάντο Κρους δεν έχει γίνει ξανά στην ιστορία του αθλήματος και έγινε ο πρώτος πυγμάχος  που το παραδέχθηκε δημόσια.  «Αγωνίζομαι για περισσότερο από 24 χρόνια και όπως συνεχίζω την ανοδική πορεία στην καριέρα μου θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου», λέει η ανακοίνωση του. «Πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι ένας υπερήφανος Πορτορικανός. Πάντα ήμουν και πάντα θα είμαι ένας υπερήφανος ομοφυλόφιλος άνδρας» Ο Κρουζ είπε πως κουράστηκε να κρύβει το ποιος είναι πραγματικά ενώ στο παρελθόν το όνομα του εκτός από πολλά χρήματα είχε συνδεθεί και με αμέτρητες γυναίκες.

«Είμαι ένας 34χρονος σέντερ του ΝΒΑ, μαύρος και γκέι»
tanea.gr, 29/4/2013
Αίσθηση έχει προκαλέσει στις Ηνωμένες Πολιτείες η δημόσια ομολογία του Τζέισον Κόλινς, ύψους 2.13 σέντερ των Ουάσινγκτον Ουίζαρντς, ότι είναι ομοφυλόφιλος. Η αποκάλυψη του 34χρονου Κόλινς γίνεται μέσα από τις σελίδες του περιοδικού Sports Illustrated, στο τεύχος με ημερομηνία 6 Μαΐου.
Πρόκειται για μια τρόπον τινά ιστορική έκδοση: μέσα από τις σελίδες του περιοδικού ο Κόλινς γίνεται ο πρώτος εν ενεργεία επαγγελματίας αθλητής στις ΗΠΑ που δηλώνει δημοσίως ότι είναι γκέι.
Στο άρθρο του στο SI ο Τζέισον Κόλινς, ο οποίος μετράει 14 χρόνια επιτυχημένης επαγγελματικής καριέρας στο ΝΒΑ, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαι ένας 34χρονος σέντερ του ΝΒΑ. Είμαι μαύρος. Και είμαι γκέι». Και προσέθεσε: «Δεν ήταν στα σχέδιά μου να είμαι ο πρώτος δηλωμένος ομοφυλόφιλος σε ένα ομαδικό άθλημα στις ΗΠΑ. Αλλά από τη στιγμή που είμαι, είμαι χαρούμενος που ξεκινάω αυτή τη συζήτηση. 


Για περισσότερα ΛΟΑΤ επίκαιρα νέα: ΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΑΡΑΘΥΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώσον, Κύριε, τον λαόν Σου και ευλόγησον την κληρονομίαν Σου, νίκας τοις βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος...