Ποιοί πραγματικά ενισχύουν τα Στερεότυπα, τον Ρατσισμό και τον Σεξισμό;


Υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος σήμερα να διαμορφώνονται ομάδες Φεμινιστριών, ή επιτροπές για ζητήματα ομοφυλόφιλων; Αν πραγματικά ήθελε ένα κόμμα της Αριστεράς να υπερασπίσει τα δικαιώματα των ομάδων αυτών, δεν θα είχε κατεβάσει ένα σοβαρό νομοσχέδιο; Μέχρις στιγμής δεν το έχει κάνει κανείς, είτε βρίσκεται είτε δεν βρίσκεται στο εκλογικό του πρόγραμμα. Αυτό με βάζει στην υποψία πως όλοι οι βουλευτές τελικά, λειτουργούν με πελατειακές σχέσεις στην Ελλάδα. Εγώ αν ήμουν βουλευτής, θα προσπαθούσα στο διάστημα που μου αναλογούσε, να προωθήσω και να πιέσω ανοιχτά για λύσεις σε όλα αυτά τα κοινωνικά προβλήματα που με απασχολούν και έγιναν η αφορμή για να γράφω και τις σκέψεις μου σε αυτό εδώ το blog. Όχι να σκέφτομαι αν θα μου κοστίσει τη βουλευτική μου θέση, που θα θέλω να διατηρήσω και την επόμενη φορά ώστε να κερδίσω στην επόμενη εκλογική μάχη.
 Ή μήπως δεν διδαχτήκαμε τίποτα από την πρόθεση του Γαϊτάνου να υποστηρίξει το θεάρεστο έργο της Χρυσής Αυγής και μαζί με αυτόν αρκετοί ομοφυλόφιλοι και διεμφυλικοί ρατσιστές και φασίστες; Το γιαούρτι που πετάχτηκε, τις προάλλες, στην Κούρτοβικ, τη δικηγόρο, μια τρανσέξουαλ το πέταξε. Προστατευόμενη όμως της Χρυσής Αυγής, με την ταμπέλα της Ελληνίδας, που έχει προχωρήσει και σε πλήρη "αλλαγή", το κορίτσι μας, διάσημη μπαχαλάκιας και κάτοικος των γνωστών και πολύπαθων περιοχών του κέντρου.


Πόσες γυναίκες και τρανσέξουαλ έλεγαν πως μικρές έκαναν τη δουλειά της πουτάνας αναγκαστικά, γιατι η κοινωνία ήταν ρουφιάνα και σιχαίνονταν τον ευατό τους και "ξεπλαίνονταν με χλωρίνη" από την αηδία, ενώ αργότερα διαφέντευαν οι ίδιες μπουρδέλα και εκμεταλλεύονταν άλλες κοπελίτσες; Αυτές θα δεχθούμε να μας μιλήσουνε για ρατσισμό;

<<Ο κώλος δεν ενώνει τους ανθρώπους>> 

Μια φιλενάδα μου έκραζε τον Λεφτέρη Πανταζή, τον θεωρούσε μισογύνη και διάφορα τέτοια κουλά, επειδή λέει σε κάθε του γκόμενα έστελνε γκίλι ντάηετ, για να την αδυνατίσει και την έβαζε να βάφεται ξανθιά. Χριστιανή μου? Αυτές γιατί τον πιάνανε γκόμενο; Τον ΛεΠά δεν θέλανε; Εσύ θα σώσεις το κάθε βούρλο ή θα καταδικάσεις τον καθένα για το τί του αρέσει και πώς και πού θέλει να το βρίσκει; (Εσύ που γουστάρεις τον άντρα βίαιο, βλάχο, να σε δέρνει και να σε ξεφτυλίζει πάνω και κάτω απ΄το κρεβάτι;)

Τι σχέση έχουν οι σημερινές φεμινίστριες με τις γυναίκες που πάλεψαν για ισότητα τον προηγούμενο αιώνα; Εγώ λέω καμία απολύτως. Παρωχημένα πράγματα όπως ακριβώς όταν αλληλοαποκαλούν 40χρονών άνθρωποι, ο ένας τον άλλο "σύντροφε". Παρωχημένα πράγματα, όπως όταν οι συνωμοσιολάγνοι νεοναζί ψηφοφόροι, εξυμνούν τον Πάτερ Παΐσιο και τις προφητείες, ενώ δεν ξέρουν ούτε στοιχειώδη Ελληνική και άκρως αναγκαία ορθογραφία. Τα στερεότυπα έχουνε χαθεί κι ο λόγος που υπάρχουν είναι επειδή τα αναφέρουν κάποιες τυχοδιώκτισσες και κατ επάγγελμα ακτιβιστές για να βρίσκονται σε δουλειά και να βγάζουν φράγκα, να λένε πως κάτι κάνουν για να μας σώσουν... ήδη εδώ και μερικά χρόνια η ανορεξία που εισέβαλε στη ζωή μας προώθησε το αντίθετο μοντέλο, τα εξώφυλλα του photoshop χάσανε την αξία τους και διάφορες τροφαντότατες περσόνες της μουσικής όπως η Adele και άλλες, έκαναν δυναμική εμφάνιση και ξεχώρισαν..οι ίδιοι οι άραβες που υποτίθεται θεωρούν κατώτερες τις γυναίκες..τις ψωμομένες είναι που λατρεύουν και όχι τα κριτσίνια...αρκεί να μοιάζουν με γυναίκες όμως και όχι με ανδρογύναικα που κατα τα αλλα πολεμούν την πατριαρχία...αν δεν είναι αυτό υποκρισία & σουρεαλισμός τότε τι είναι?

 <<Λένε ὅτι τὰ κορίτσια ποὺ μεγαλώνουν δίχως τὴν ἰδιαίτερη φροντίδα τοῦ πατέρα τους, στὴν ζωὴ γίνονται ἀνασφαλεῖς, μπλέκουν μὲ λάθος ἄντρες, κοιμοῦνται μὲ ὅποιον νὰ 'ναι καὶ ἔχουν χαμηλὴ αὐτοεκτίμηση>>
..και πόσοι άντρες βγήκανε φλώροι και μαμάκιδες;

Επιπλέον το σύνθημα "όλοι οι μετανάστες είναι αδέρφια μας", είναι εξίσου παρωχημένο και εντελώς ψευδαισθησιακό. Μετανάστες που κουβαλάν όλη τους τη μιζέρια και την ιδιοτροπία και τις φανατικές ιδέες και δεν έχει ανοίξει καθόλου το μυαλό τους και δημιουργούνε γκέτο και προσπαθούν να επιβληθούν, δεν είναι αδέρφια μου, αλλά εχθροί μου. <<Είχα σαν τρανσέξουαλ τους έλληνες ρατσιστές και σεξιστές, θα έχω τώρα και τους ξένους; >> Αυτή είναι η αλήθεια, γιαυτό και αρκετοί κατηγορούν την αριστερά για το λάθος που έκανε να παίξει το παιχνίδι της δεξιάς, όπως και τελικά για την άνοδο του φασισμού.

Ξαναρωτάω αν έχετε δεί κάποιον άντρα να κάνει διόρθωση φύλλου ή να πηγαίνει σε πλαστικό για να μετατραπεί σε Αdele και όχι σε Σκλεναρίκοβα; Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σεξισμός είναι να καταδικάζετε, επειδή κάποιες δεν αντέχετε τον ανταγωνισμό, αν και θέλετε ο γκόμενος σας να μοιάζει με τον Ρουβά, να κατηγορείτε και εκείνους που επιλέγουν μια άλλη ιδανική εικόνα για τον ευατό τους και μοντέλο και τύπο σώματος για να λατρεύουν. Σήμερα πλέον είστε ελεύθεροι όλοι να προσπαθείτε να διοχετεύετε τα δικά σας πρότυπα και να βρίσκετε ενδιαφερόμενους. Οι γκέυ κάναν πρώτοι την διαφορά, όπως πάντα, προωθώντας ένα διαφορετικό μοντέλο εραστή, αυτό του Bear lover, του αρκούδου δηλαδή, τριχωτός και αρκετά παχουλός, τον οποίο αρκετοί γουστάρουν και σεξουαλίζονται αποκλειστικά, ενώ αδιαφορούν για κάποιον άλλο με κοιλιακούς.
<<Αν αδυνατίσω θα χάσω το target group μου, ενώ τώρα με θέλουν και καυλώνουν έτσι όπως είμαι>>

Ρώτησα μια γνωστή μου, τη Σοφία, καθηγήτρια από νησί και γνωστή επαναστατικότατη και διαχρονική φυσιογνωμία και αξία, τι γνώμη έχει για τις φεμινίστριες σήμερα, εκείνη μου απάντησε, κυνικότατα και χωρίς να κάνει χιούμορ "που να ξέρω, εγώ σαν άντρας νιώθω, ρώτα καμιά τρανσέξουαλ καλύτερα, πιο γυναίκα θα νιώθει από εμένα". Όχι δεν είναι λεσβία η γυναίκα αυτή, είναι απλά ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΗ.

2 σχόλια:

  1. Τι να πω συμφωνώ με τον αρθρογράφο. Δύσκολος ο αγώνας και ποτέ δεν τον υποστήριξε αληθινά καμμιά οργάνωση.

    Αχιλλέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σώσον, Κύριε, τον λαόν Σου και ευλόγησον την κληρονομίαν Σου, νίκας τοις βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος...