Συστάσεις προς βουλευτές Συριζα με αφορμή Ερώτηση του Δ.Στρατούλη

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ «Αποσπάσματα ομιλίας Δ. Στρατούλη στη συζήτηση της Επίκαιρης Επερώτησης για τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.»
Με κάθε σεβασμό θα ήθελα να σου πω τα ακόλουθα:

Είσαι αγαπητός, είσαι επικοινωνιακός, ξέρεις τι λες σε γενικές γραμμές, και για αυτούς τους λόγους ο κόσμος σε “πάει”.

Έχω καταλάβει ότι στη Βουλή οι βουλευτές αρέσκονται να ρητορεύουν με τη κακή έννοια του όρου, δηλαδή να πλατειάζουν. Και το κάνουν όλοι! Άντε να πω το 99%!

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτό αλλά Βουλή είναι οπότε δικαίωμά σας να ρητορεύετε και οι 300 έτσι.

Και μερικές φορές που η κάμερα πιάνει κάποιον να έχει γλαρώσει δεν τον αδικώ να σου πω την αλήθεια….

‘Άκου τώρα για τη μπανανόφλουδα του πράγματος…

Η ομιλία σου έχει 974 λέξεις και είναι γραμμένη σε “σφικτές” παραγράφους σε όχι την πιο απλή γλώσσα.

Και προφανώς, αδιαμφισβήτητα πρέπει να υπάρχει αυτούσια αφού έχεις επιλέξει να μιλάς με αυτό τον τρόπο.

Αλλά!

This is wordwide web! INTERNET!

Με κάθε καρυδιάς καρύδι! Με κόσμο που βιάζεται να δει πράγματα σε σχετικά σύντομο χρόνο και γραμμένα σε πλήρως κατανοητή γλώσσα.

Πολύ περισσότερο στο INTERNET υπάρχουν ψηφοφόροι! Όχι του ΣΥΡΙΖΑ! Άλλοι! Ψηφοφόροι που θέλουμε να έρθουν εδώ στον ΣΥΡΙΖΑ!

Με αυτό το κείμενο, και σου μιλάω σαν επαγγελματίας πια, λόγω σπουδών και εμπειρίας, έχουν “φύγει” από την πρώτη κιόλας παράγραφο! Τους έχεις χάσει ανεπιστρεπτί!

Τι έχω να σου προτείνω λοιπόν, και όχι μόνο σε εσένα δηλαδή, αλλά και σε όλους στον ΣΥΡΙΖΑ. (Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είμαι εγώ, έτσι;)

Ξαναγράψε την ομιλία σου χρησιμοποιώντας λιγότερες λέξεις αν είναι δυνατόν! Κάνε το λόγο σου από τη πρώτη παράγραφο πιο ενδιαφέρον και κατανοητό, και πιο δόκιμο!

Χρησιμοποίησε κενά στις παραγράφους σου οι οποίες φρόντισε να είναι σύντομες.

Το κείμενο με μιας θα γίνει πιο προσβάσιμο, πιο ξεκούραστο στο μάτι!

To the point! Απλά αλλά όχι χωρίς ουσία, κατανοητά ώστε να μπορούν να καταλάβουν και οι απαίδευτοι, σοφά ώστε να περάσεις το μήνυμα σου.

Αμ δε σε αγαπούσα και εσένα και τον ΣΥΡΙΖΑ δε θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία, για αυτό μη “στραβώνεις”.

Το σύνθημα μου είναι: “ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ! ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΟΥΣ”.

Δημήτρη επαναλαμβάνω, με κάθε σεβασμό…

Γενικά επειδή έχω γίνει ο ανεπίσημος πρεσβευτής σας στη κοινωνία όπως πολλοί άλλοι απλοί φίλοι σε παρακαλώ άκουσε τη φωνή μας. Μερικά πράγματα ρε παιδιά τα κάνετε με πολύ παλιούς όρους και δεν έχουν διεισδυτικότητα στο κόσμο.

Αν θεωρείς ότι έχω δίκιο θα χαρώ πολύ να έρθω να σου πω τη δίκη μου άποψη όσο αφορά τη σύγχρονη επικοινωνία. Σε εσένα και σε όλους τους άλλους αν είναι δυνατόν. Δε σας θέλω μια κυβέρνηση του 35%.... Θέλω να πάμε να δουλέψουμε όλοι μαζί με 50%!

Και αυτό το 50% δε θέλω να προκύπτει από τις δυσκολίες που έχει ο κόσμος!

Εγώ ονειρεύομαι ένα 50% επειδή ο κόσμος σας καταλαβαίνει και σας πιστεύει, όχι γιατί σας βλέπει σα σανίδα σωτηρίας.

Αυτά και άλλα. Πλάτειασα και εγώ λιγάκι…. Ίσως…. ΛοΛ.

Κώστας ο Παρείσακτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώσον, Κύριε, τον λαόν Σου και ευλόγησον την κληρονομίαν Σου, νίκας τοις βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος...